Men wear make up!

17:20

Nadal zadziwiając i o dziwo nie tolerowane a to tylko makijaż tylko, że u mężczyzny. Nie mam pojęcia co jest w tym takiego niezwykłego i zadziwiającego, no dobra wiem, większość panów maluję się lepiej niż panie. Ale czy to na pewno chodzi o zazdrość? Tak dokładnie nie mam pojęcia dlaczego ludzie tak bardzo nienawidzą tego, że mężczyźni się malują. Nie robią nikomu nic złego, mają swoją pasję i są szczęśliwi z tym co robią, więc jaki jest problem?


Szczerze mówiąc naprawdę jestem pod wrażeniem tego, że mężczyźni wstawiają swoje zdjęcia i są otwarci na wszelkie pytania i sympatyczni, a ludzie wyjeżdżają z tak chamskimi tekstami jak "Czym golisz sobie pizdę?" albo "Ej ty jesteś facetem czy babką?". Nie chcę mówić o tym, że Polska jest zacofanym krajem, ale niestety pod względem tolerancji - jest. Przepraszam co za różnica czy to mężczyzna czy kobieta się maluje? Na opakowaniach nie ma etykietek "tylko dla kobiet". A jeżeli nadal leży Wam na języku argument "oni się na tym nie znają". To pokażę Wam niżej na zdjęciach makijaże Panów Polaków, aby nikt nie powiedział, że w Polsce nie umieją się malować.


Ja rozumiem, że nie każdemu musi się to podobać czy odpowiadać, jednak ważne, żebyście chociaż to tolerowali, przecież nikt nie każe Wam wychwalać tych prac. Ale jak już naprawdę Wam nie pasują to dlaczego komentujecie je w tak negatywny sposób. Panowie znaleźli hobby, które może ich od stresuje ich od codziennych obowiązków. Nie ranią tym nikogo, ani nie sprawiają przykrości niczemu, więc nie rozumiem fali nienawiści wobec nich. Jeżeli coś Wam się nie podoba po prostu to omińcie, nie komentujecie, nie zwracajcie na to uwagi.

Wszystko jest dla ludzi i myślę, że Ci panowie są  naprawdę bardzo wartościowymi osobami i podziwiam jak hejt biorą na siebie, a i tak się nie poddają. Mogę Wam powiedzieć, że Pan Karol poleca naprawdę fajne i (niektóre) tanie kosmetyki. A na dodatek naprawdę miło się go słucha. Natomiast Pan Mariusz jest bardzo sympatyczny a na dodatek odpowiada na wszystkie pytania. Naprawdę warto poznać bliżej tych dwóch mężczyzn.

Social Media Pana Karola : 

Social Media Pana Mariusza : 

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Problem braku akceptacji leży w tym, że makijaż od wieków jest domeną kobiet i w tym właśnie celu została wynaleziona i rozpropagowana produkcja kosmetyków. Od mężczyzn od wieków wymagało się tego, żeby był po prostu męski, ponieważ kobieta właśnie w nim szuka oparcia i pomocy i powiedzmy szczerze, nie jesteśmy w stanie bez tych panów wielu rzeczy zrobić. Moim zdaniem jest to niemęskie. Kilku panów pokazanych przez Ciebie wygląda bardziej kobieco od niektórych panien :P No, ale nie komentuję tego nigdy i staram się traktować to z przymrużeniem oka, a z czasem może i to zaakceptuję. Przyznać mogę jedno: zazdroszczę tak zdolnej ręki do wykonywania makijażu.
    Pozdrawiam, www.dystyngownapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% ze wszystkim co napisałaś :D

      Usuń
    2. o to to! Dokladnie, mam takie same zdanie :)

      Usuń
  2. Oglądam 2 facetów na youtubie, przyznam, że makijaże robią niegorzej (a nawet lepiej!) niż niejedna kobieta :) mi nic do tego - każdy robi to co chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tych chłopaków. Robią bardzo fajny makijaż ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, ale ta charakteryzacja na "lwa" jest po prostu cudowna :D Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że mężczyźni się malują często właśnie w celach artystycznych albo ćwiczą na sobie makijaż, ponieważ chcą zostać wizażystami. Inni malują się, bo dobrze się w tym czują. Jeszcze inni, bo mają problemy z cerą i chcą trochę zakryć niedoskonałości. Pod tymi trzema względami status malujących się mężczyzn jest bardzo niski w hierarchii społecznej. "No bo jak ma tapetę na ryju to pewnie gej lub gość, który nie potrafiłby obronić własnej dziewczyny." Primo, nadal wiele osób nie wie, że orientacja seksualna nie zależy od wyglądu. Secondo, kwestia obrony dziewczyny to wewnętrzna odwaga i oddanie dziewczynie. Można być zarośniętym mięśniakiem i nie wykorzystać swojej siły w praktyce lub gościem, który się nie maluje, ale zna się trochę na samoobronie ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie mam żadnego problemu z makijażem u mężczyzny, aczkolwiek wolę jak robią sobie w stylu tumblr boy, a nie tak kolorowo. To akurat mi się nie podoba :) ale toleruję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż ok, jaka artystyczność czy też praca ale nie na co dzień. Facet to facet a nie model z podkładem xD
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdyby to dotyczyło np. Waszych ojców? Przyszedlby tak pomalowany na wywiadówke. Albo idziecie z takim "malowany tatusiem" na zakupy lub jedziecie na wczasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akceptuje wszystkich i wszystko a jeżeli mój tata by się wtedy dobrze czuł, nie miałabym nic przeciwko :)

      Usuń
  8. Niektóry z nich robią to lepiej od kobiet. XD
    Panuje wiek równouprawnień, więc nie mam nic przeciwko temu, ale (nawiazując do powyższego komentarza) nie chciałabym, by mój ojciec bawił się w makijazystę na co dzien.

    OdpowiedzUsuń
  9. Staś Wołoszyn maluje się cudownie i uwielbiam jego makeupy. Myślę, że powoli przestaje to być tak zadziwiające i to kwestia czasu. Kiedyś zadziwiający był homoseksualista nie ukrywając swej orientacji, teraz to juz nie jest temat tabu dla wiekszosci ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. PRAWDZIWY
    MĘŻCZYZNA
    SIĘ NIE
    MALUJE!!! ~powiedział typowy Janusz i typowa Grażynka

    Jedna, jedyna rzecz jaka mnie WKURWIA w męskim mejkapie i mam tak wielki ból dupy o to... to fakt, że ja tak nie potrafie (T^T)

    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno są bardzo zdolni i często mężczyźni malują lepiej niż kobiety, ale tu chyba chodzi bardziej o mejkap na co dzień, do szkoły itd - jednak to niespotykane żeby faceci się malowali ;)
    Co prawda mi nic do tego i uważam, że każdy robi tak jak lubi i już :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako praca artystyczna jest to fajne i z tego co widzę w twoim poście, niektórym naprawdę dobrze wychodzi. Jednak na co dzień do mnie to nie przemawia. Toleruję, ale nie podoba mi się to. Choć jestem zdania, że każdy może być kim chce i nie powinno się go dyskryminować przez to że np. nosi makijaż chociażby. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie się malują, ale mi osobiście taki makijaż nie pasuje do męskiej twarzy.
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam trochę inne zdanie, od zawsze wiadomo że facetom makijaż wychodzi o wiele lepiej i są lepszymi wizażystami niż kobiety, ale noszenie na co dzień makijażu przez facetów jak dla mnie nie wygląda dobrze, trochę zaburza mi to wizję prawdziwego mężczyzny i zdecydowanie nie chciałabym żeby np. mój chłopak nosił makijaż. Czułabym się dziwnie.

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku było to dla mnie male zdziwienia, ale przecież każdy może się malować. Nie ma żadnych ograniczeń. Jestem pod wrażeniem tych wszystkich makijaży. W życiu bym takiego sama nie zrobiła.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze, że mi się nie podoba jak mężczyźni się malują, aczkolwiek nikogo za to nie krytykuję, ponieważ każdy robi to co uważa i nikomu nic do tego :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że raczej to podąża w złym kierunku. Jednak przyjęły się pewne obyczaje, których nie warto zmieniać.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście nie ma z tym problemu i każdy ma prawo robić to co kocha. Nie rozumiem dlaczego ludzie są tak nietolerancyjni :( Na a Panowie makijaże robią lepsze niż nie jedna Pani (makijaż lwa wow *_*)
    Może i nie podoba mi się taki codzienny, powiedziałabym kobiecy makijaż u mężczyzn ale charakteryzacje czy subkultury jak najbardziej, pozostałe aspekty po prostu toleruję bo w niczym nie przeszkadzają.
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjęło się, że tylko kobiety się malują i niektóry ludzie nie potrafią zrozumieć, że czasy się zmieniają i panowie także mogą się malować i niektóry robią to perfekcyjnie! :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. To co ktoś robi ze swoją twarzą jest jego indywidualnym wyborem i nikomu nie powinno to przeszkadzać
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  23. Żyjąc w Polsce od małego, zdecydowanie mogę stwierdzić, że nasz kraj jest zacofany i nietolerancyjny. Wystarczy ktoś inaczej ubrany na ulicy, a już wszyscy się oglądają. Starsze panie plotkują i wytykają palcami. Pani z żabki na rogu patrzy z niedowierzaniem. A to dopiero ubiór. Pomalowani mężczyżni to przecież nic złego, każdy ma jakąś pasje. Czemu przypisujemy pewne rzeczy tylko do danej płci? Każdy ma prawo robić to co chce, bez względu co mówią inni

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  25. It's weird that they wear makeup, but they can do what they want. :D Great post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, please follow me too! xoxo

    OdpowiedzUsuń

♥ Jak miło ,ze zdecydowałeś/aś się skomentować z góry bardzo ci za to dziękuję♥
♥ Dziękuję za każdą obserwację bo daje mi wielką motywację.♥
♥ Pisząc coś typu "fajny post" masz gwarantowane usunięcie komentarza ,więc nie wysilaj się ♥
♥ Jeżeli prowadzisz własnego bloga, zostaw LINK na pewno wejdę♥

Like us on Facebook

CATEGORIES

SharpeeE (8) przemyślenia (5) thoughts (5) Sara Gołaś (2) dresslilly (2) lifestyle (2) mexmo (2) think (2) 12 (1) 5 top filmów (1) Iberostar recenzja (1) Magnesy (1) Marzenia (1) Nanobytes (1) Perla Plaza (1) RedLipsticMonster (1) Teneryfa okiem nastolatki (1) You Tube (1) Zuzanna Boruka (1) ankieta (1) autumn (1) beauty (1) better life (1) bez telefonu (1) blogger (1) blogmas (1) blogowanie (1) bułgaria (1) bądź człowiekiem (1) changes (1) chińskie rzeczy (1) chokery (1) co kupić na święta (1) co obejrzeć (1) data (1) data śmierci (1) ellmar (1) facebook (1) filmy (1) gwiazd naszych wina (1) haul (1) if active (1) in my opinion (1) inspiracje (1) iphone (1) jesień (1) jubiarte (1) just in case (1) kody (1) konkurs (1) książka (1) langou.eu (1) lisia nora (1) livestyle (1) loro park wycieczka (1) magia świąt (1) memories (1) myślenie (1) najlepsze filmy (1) nauka (1) obrażanie się w internecie (1) odmienię czas (1) pasja (1) passion (1) people are magnets (1) peoples (1) phone (1) pinterest (1) please be a human (1) podróże (1) poglądy (1) polacane filmy (1) polish blogger (1) polishblogger (1) pomysły na prezent dla niej (1) poznaj swoją datę śmierci (1) problems (1) przemoc domowa (1) przemyślenia o śmierci (1) rabaty (1) rady (1) rainbow tour (1) recenzja (1) recenzja słodyczy (1) rodzinnie. (1) rozwój (1) rysowanie (1) rysunki (1) sales (1) sammydress (1) sklepy (1) sport (1) stare (1) stop przemocy domowej (1) szminki (1) słodycze (1) tajemny ogród (1) test (1) thoughst (1) thougths (1) thouhts (1) traveling (1) tumbrl (1) wakacje 2016 (1) windsurfing (1) without phone (1) współpraca z languo.eu (1) wycieczka (1) wyzwanie (1) xoxo shop (1) zaful (1) zakupy (1) zakupy online (1) zmiany (1) święta (1) życie (1)

Subscribe